Продавець Оптово-роздрібна компанія "Тайм Еко" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
promo_banner
Петропавлівська Борщагівка, вул. Щаслива, 35, 3 поверх, ТЦ Лайнер, Київ, Україна
+380 (50) 344-58-42
+380 (68) 138-04-08
+380 (93) 649-10-47
Оптово-роздрібна компанія "Тайм Еко"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ. Обміняти або повернути куплений товар можна протягом 14 днів з моменту його придбання (відповідно до Закону про захист прав споживача) Умови обміну чи повернення товару: -наявність документів, що підтверджують факт покупки; -товар не був у вжитку; -цілісність упаковки товару (зовнішньої та внутрішньої) не порушена; -маркування заводу-виробника не пошкоджено; -на товарі відсутні механічні пошкодження (подряпини, вм'ятини, сколи, тріщини та ін.); -товар повністю укомплектований. У разі виявлення непрацездатності товару, обмін чи повернення здійснюється за наявності висновку авторизованого сервісного центру про те, що умови експлуатації виробу не порушувалися. Обмін або повернення товару, що відповідає вищезазначеним умовам, здійснюється за рахунок покупця. Згідно з чинним законодавством України, під час повернення товару необхідно надати паспорт. Для повернення коштів за сплачений товар необхідно пред'явити паспорт та заповнити заяву для повернення коштів (зразок заяви надасть відповідальний менеджер). Повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту отримання паспорта, квитанції про оплату товару та заяви про повернення коштів від покупця.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner